Brev:
Efterspørger stadig meget mælk
22. december 2015
Alder:
8 mdr.
Efterspørger stadig meget mælk
Hej Helen
Tak for dine svar på det sidste, de har været stor hjælp.
Synes dog stadig det er svært med det mælk. Min datter efterspørger mælk formiddag, frokost, og eftermiddag, og hun er 8 mdr i dag.
Tror jeg har brug for noget konkret til hvad jeg kan gøre for at jeg får noget mere mad i hende, og mindre mælk. Det er tydeligt at hun forbinder mælk med at sove. Hun får dog kun brystet 2 min formiddag, og det samme eftermiddag, men vil gerne have den formiddagsamning helt fra, da jeg starter d. 4 januar på studie, og ikke er der om formiddagen.
Når hun er træt, vil hun ofte kun have brystet, så vil hun ikke rigtig spise andet.
Synes også aftenen sejler lidt. Hun vil ikke rigtig spise aftensmad, men får en flaske vælling kl 19:00, og så puttes hun med brystet kl 19:30 ca.
Hun kan ikke rigtig spise brød endnu, det går bedre, men det er stadig en udfordring for hende, men prøver at lave det i meget små hapsere. Enten på en bolle, eller bondebrød.
Der kommer måske en kvart bolle i hende maks.
Ved bare ikke helt hvad jeg kan gøre i praksis, for at få mere mad i hende, så tror det er lidt det jeg godt kunne bruge nogle fif til.
Venlig hilsen
Maria